Spil ansvarligt | 18+ | udeluk dig selv: rofus.nu | Spillemyndighedens hjælpelinje: stopspillet.dk (ring på 7022 2825)

Handelsbetingelser

Oplysninger

DPO ApS
Smedegade 10 1.th 7400
TLF: +45 22 11 50 05
CVR: 44282976

DPO ApS stiller et abonnement baseret online tjeneste til rådighed på http://165.227.132.185/. Vilkårene er gældende mellem den enkelte bruger og DPO ApS.

Disse vilkår og betingelser for brug gælder for aftaler mellem DPO ApS og én fysisk person (herefter “Brugeren”) vedrørende Tjenesten. Kun personer, der er 18 år eller ældre og bor i Danmark, kan indgå en aftale med DPO ApS vedrørende Tjenesten.

Disse Betingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem Brugeren og DPO ApS.

For at få adgang til Tjenesten, skal Brugeren læse og acceptere handelsbetingelserne

Tjenesten giver Brugeren adgang til DPO ApS’s tjenester bestemt ved bestilling.

Brugeren skal for at få adgang til Tjenesten registrere en brugerkonto på portalenn

Brugeren er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må Brugeren kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.

Ved registrering skal Brugeren angive et brugernavn og et password (herefter “Login Oplysninger”). Brugerens Login Oplysninger er personlige og må ikke bruges af andre med mindre andet er anført på produktet.

Brugeren skal opbevare Login Oplysningerne på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Brugeren er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto.

Hvis Brugeren får mistanke om ulovlig brug af Brugerens Login Oplysninger, skal Brugeren omgående underrette DPO ApS samt ændre sit password

Gebyrer for brug af Tjenesten skal betales i henhold til den til enhver tid gældende prisliste, der er tilgængelig på hjemmesiden.

Betaling for abonnementet sker forud hver måned.

Brugeren skal udføre betalingen for abonnementet via de af DPO ApS tilbudte betalingsmidler på hjemmesiden. Brugeren forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter, og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel

DPO ApS forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for Tjenesten. Ændringen skal meddeles til Brugeren senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er Brugeren berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis Brugeren ikke opsiger abonnementet før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for Brugeren, gælder med det samme uden opsigelsesret for Brugeren

Opsigelse af Tjenesten kan ske ved udgang af betalings-perioden på 1 måned fra seneste betaling. For at opsige sin aftale skal man bruge det, på forsiden, angivede link eller kontakte DPO ApS via info@denprofessionelleoddser.dk 

DPO ApS modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, ApplePay.

Autorisering på debitkort

Ved debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre. Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.

Autorisering på kreditkort

Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK)

DPO ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest inden første spilforslag er modtaget i det pågældende abonnements løbetid.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail info@denprofessionelleoddser.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til DPO ApS i rimelig tid efter servicens udførelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.


Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

DPO ApS 

Smedegade 10 1.th

TLF: +45 22 11 50 05

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Har du yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at sende mig en besked.

Bliv medlem af DPO Klubben helt gratis!

Bliv en del af DPO fællesskabet, hvor du kan dele og få inspiration fra mig og andre

*Du godkender at vi må sende dig nyhedsmails